Brindlewood Bay: Parowozownia poza Czasem
Po pierwsze nie odpowiadamy na pytanie, kto zabił, tylko wzorem innych gier Carved From Brindlewood mamy 3 różne pytania o różnym poziomie trudności. Po drugie dostajemy koronę specyficzną dla tego scenariusza - Koronę Upływającego Czasu.
Fabularnie jest ciekawie. Babcie zostają zaproszone na rozdanie nagród Parowozu Kultury, a po przybyciu na miejsce okazuje się, że dyrektor kapituły gdzieś zniknął. Trzeba uruchomić wehikuł czasu, wykminić, do jakich czasów przeniósł się zaginiony, a następnie go odnaleźć i sprowadzić na miejsce (i czas). Miejsca i osoby są barwne, wskazówki pomysłowe. Da się to fajnie ograć.
Jeśli chodzi o warstwę techniczną, to skład jest estetyczny i czytelny, wygląda to całkiem profesjonalnie. Gorzej z korektą - w ulotce da się znaleźć kilka literówek, za to poukrywało się sporo przecinków. Następnym razem warto zwrócić na to większą uwagę (chętnie pomogę).
Parowozownia poza Czasem to nietypowy, ale ciekawy scenariusz do Brindlewood. Warto się z nim zapoznać i użyć jako odskoczni od głównego wątku kampanii - mniej mrocznego, a bardziej przygodowego - na złapanie oddechu. To kolejny element związany ze Stacją Fabuła, który sprawia, że jeszcze bardziej jej kibicuję.

Komentarze
Prześlij komentarz